In cazul in care siteul dvs observati ca nu functioneaza va rugam folositi pasii urmatori pentru a diagnostica problema.
- Daca domeniul este gazduit de mai multa vreme atunci testati daca va raspunde serverul, accesati din Windows butonul START si apoi Run , in casuta de comanda scrieti ping domeniul-tau.ro . Daca nu primiti raspuns de la server si apare mesajul Time Out , verificati de pe o conexiune externa daca siteul functioneaza, va recomandam linkul urmator: http://tools.pingdom.com/ping/
Daca de pe acel link IP-ul raspunde OK, atunci este posibil ca sa existe o problema de conectare intre calculatorul dvs si server, in acest caz contactati suportul tehnic prin tiket de suport pentru a verifica daca IP-ul dvs este blocat in firewallul serverului. Puteti afla IP-ul dvs de pe linkul urmator : http://www.nshost.ro/ip/
Un Ip poate fi blocat pentru incercari repetate de parola gresita la webmail, pop3, smtp, cpanel sau pentru incalcarea unor reguli de mod_security, deblocarea lui se face automat dupa cateva ore sau la cererea dvs.
In cazul in care serviciul tehnic nu a gasit blocat IP-ul in firewall este posibil ca providerul de internet folosit sa aiba probleme de interconectare cu alti provideri care fac ruta pana la servere, in acest caz puteti testa incarcarea siteului de pe un proxy gratuit, va recomandam : http://www.freetoview.net/
In cazul in care contactati departamentul tehnic pentru deblocarea IP-ului va rugam ca in tiketul de suport sa scrieti siteul dvs si ip-ul de la care nu aveti acces pentru a face deblocarea cat mai rapid.